Dit vinden onze Insiders van Gliss Kur

Als je haar maar goed zit, schreef ik. Dat geldt denk ik wel voor bijna iedereen. En in het kader daarvan mochten we in samenwerking met Gliss Kur een groepje lezers blij maken met een mooi pakket om hun lokken te verzorgen. Vandaag kun je lezen hoe de producten hen bevielen!

De afgelopen weken hebben onze Insiders de producten van Gliss Kur getest. Op basis van hun haartype kregen ze een pakket toegestuurd met producten uit één van de 3 lijnen:

  1. Gliss Kur Total Repair: speciaal voor droog en beschadigd haar.
  2. Gliss Kur Oil Nutritive: herstelt en verzorgt het lange haar.
  3. Gliss Kur Ultimate Repair: geeft het haar intensieve verzorging speciaal voor sterk beschadigd/droog haar

Ook ik heb natuurlijk mee getest en probeerde de Gliss Kur Total Repair lijn. De Total Repair lijn maakt het haar soepel en glanzend, het vermindert haarbreuk en verbeterd de doorkambaarheid. Deze lijn is speciaal ontwikkeld voor droog en beschadigd haar. Vooral van het haarmasker ben ik fan (in de grote pot). Het maakt mijn haar heerlijk zacht zonder vet of zwaar te maken. Love it!

Het leuke aan Bloginsiders campagnes is dat jullie niet alleen onze mening kunnen lezen, maar ook die van nog veel meer vrouwen. Hieronder een selectie van de foto’s die onder de hashtags #createyourconfidence zijn geplaatst.

Super fijn om te lezen dat Bianca de juiste producten voor haar haar heeft gevonden. Yay!

Hallo knapperd! Die lokken, wauw!

Vast herkenbaar voor moeders met dochters met lange haren. 😉

Heerlijk zo’n me-time momentje!

Nog een fan van de anti-klit spray. Leuk om te zien!

Love het haar van Melissa!

Marloes en d’r prachtige volle bos!

Super leuk toch, dat we zo veel meiden en hun lokken blij hebben kunnen maken! Ik word er helemaal vrolijk van. Thanks Gliss Kur voor deze leuke samenwerking!

11 reacties

Katrien -

Ik vond de communicatie van het bedrijf helemaal niet gozd, het duurde super lang voor we ons pakketje kregen.
De eerste keren vond ik hey fijne producten maar daarna vond ik er nuets meer aan, man haar is te snel vettig en piekt alle kanten op na een nachtje slapen. Dat heb ik bij andere producten niet..

Hester -

Nav van deze blogpost dacht ik: proberen! Ik ben altijd een beetje aan het switchen tussen verschillende merken shampoo en conditioner. Ik schrok wel toen ik bij de comments op dit artikel een aantal negatieve reacties zag en vond daarna op social media ook relatief veel mensen bij wie het tegenviel. Zeker vanwege dit artikel https://2wmn.nl/2016/07/gekocht-gesponsord-of-gekregen/ wat jullie over sponsoring geschreven hebben. Hierin staat letterlijk: “De klant is natuurlijk koning, dus uiteraard proberen we bij een betaalde opdracht zo veel mogelijk aan de wensen van de klant te voldoen, mits het redelijk is natuurlijk. Daarnaast vinden we het heel belangrijk dat we nooit het gevoel willen hebben dat we moeten verdoezelen, verdraaien of ‘liegen’. Als we onze mening geven, dan is dat een eerlijke mening.” Als ik jullie was zou ik bij de volgende bloginsiders test een betere balans maken in positieve en negatieve reacties, want dit is zonde van de goede reputatie van jullie blog!

Anne -

Waarom alleen positieve reacties?
Be real!

Nicole -

Wat leuk om mijn foto hier te zien! Ik vond de producten zelf erg fijn :)

Em -

@Willemijn, je hebt ooit geschreven dat je vooral haarprodukten gebruikt van het merk Sebastian. Ik vind Sebastian zelfs nog beter dan de professionele kappersproducten van L’oreal. Vindt je Gliss Kur beter dan Sebastian?

Sam -

Ik was ook bloginsider, maar heel erg veel anderen met mij waren niet tevreden, ik kreeg bijvoorbeeld een enorm droge hoofdhuid, en migraine van de geur. Ik snap dat jullie ook je centjes moeten verdienen, maar alleen de positieve reviews eruit filteren geeft nou ook niet echt een nauwkeurig beeld… de vorige opdrachten dat ik insider was waren trouwens erg leuk!!

Mariska -

Maar wel goed dat jij het nu meldt in ieder geval, dan wordt dat waarschijnlijk wel gelezen als mensen ook dit artikel lezen :)

Heleen -

Ook ik was helaas niet tevreden over de producten net zoals een heel aantal andere dames. Inderdaad jammer dat daarover niks gezegd wordt. Het was denk ik wel eerlijker geweest als daar ook iets over vermeld werd.

Ivon -

Ik mocht de producten ook testen en ikzelf was er opzich wel tevreden over!
Het viel me dit keer wel op dat op de FB-pagina echt veel mensen waren die echt niet te spreken waren over de producten (vet haar/haaruitval/etc).. Jammer dat daar niet hier ook wat aandacht aan wordt besteed.. snap vanuit Gliss Kur dat ze een positieve reclame campagne willen, maar als een groot deel van de testers ook niet tevreden was is dat wel eerlijk om ook te vermelden toch 😉

Verder vond ik het erg leuk dat ik weer deel mocht nemen als jullie Bloginsider!

Willemijn -

Hoi Ivon! Oh jee ik schrok een beetje van je comment, want ik had niet meegekregen dat er ook ontevreden geluiden waren in de FB groep. Ik was afgegaan op de Instagram posts die ik voorbij zag komen en die ik kon vinden.Lesson learned, volgende keer beter kijken in de FB groep! Bedankt dat je ons er alert op hebt gemaakt. Groetjes Willemijn

Sandra-Anna -

Ik was helaas iets minder tevreden over deze producten. Het bood weinig verzorging voor mijn haar, maakte het alleen iets glanzender. Maar daar tegenover stond wel dat het veeeel sneller vet werd en een geur die ik niet lekker vond. Voor mij geen succes dus.

Reageer ook